• Strona główna
  • Oferta
  • Audyt SEO
  • O nas
  • Inne usługi
  • Kontakt

Audyty SEO

Informacje i rodzaje audytów

Audyt Podstawowy strony lub sklepu internetowego pod kątem SEO, ma na calu analizę czynników związanych z poprawną i przejrzystą budową oraz nawigacją strony zarówno dla użytkowników jak i wyszukiwarek. Podstawowa analiza witryny www pozwala przygotować stronę do właściwego pozycjonowania zewnętrznego - jest pierwszym i niezbędnym etapem pozycjonowania strony. Poprawna budowa, odpowiedni dobór fraz i rozmieszczenie zawartości oraz treści na stronie może się przyczynić do zdecydowanej poprawy widoczności w wyszukiwarkach – w niektórych przypadkach zanotowaliśmy kilkukrotnie większy ruch tylko dzięki działaniom optymalizacyjnym! Zamów !

Audyt Rozszerzony przeznaczony jest głównie dla stron, które są już widoczne w sieci od jakiegoś czasu i były już jakkolwiek pozycjonowane. Zakłada on dodatkowe sprawdzenie czynników takich jak linkowanie zewnętrzne (sprawdzenie jakości odnośników prowadzących do analizowanej witryny), poprawne wyświetlanie w najpopularniejszych przeglądarkach oraz informacje dotyczące właściwego doboru fraz. Dzięki audytowi rozszerzonemu, w większości przypadków jesteśmy w stanie zdiagnozować ewentualne problemy z widocznością strony w wyszukiwarkach. Zamów !

Audyt Profesjonalny zakłada kompleksowe sprawdzenie wszystkich czynników związanych z poprawną budową i widocznością strony w sieci, a także dokładny opis proponowanej przez nas strategii SEO oraz kierunku promocji strony, w zależności od wielu czynników takich jak m.in. tematyka strony, budżet na promocję strony, rodzaj witryny, wielkość asortymentu itp. W ramach profesjonalnego audytu, klient otrzyma od nas analizę konkurencji w Internecie oraz bardzo wnikliwą wycenę pozycjonowania, w zależności od innych czynników (proszę tego nie mylić z „półautomatyczną „ wyceną pozycjonowania tworzoną przez 90% firm zajmujących się SEO). Zamów !